مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-16ورزشي

قهرمانان رالی خانوادگی جانبازان کشور مشخص شدند +اسامی


آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور در منطقه آزاد انزلی با معرفی نفرات برتر این مسابقات به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور که با حضور نود خودرو و 350 نفر از خانواده جانبازان کشور به میزبانی استان گیلان آغازشده بود با حضور خانواده شهدا و جانبازان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، آیت الله شاه آبادی رییس مرکز پژوهشی غدیر و مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید کشور در مرکز همایش ها و نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد انزلی به کار خود پایان داد.

  جانبازان اسطوره های خدایی و تاریخی اند علی اوسط اکبری مقدم رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی جانبازان را قهرمان قهرمانان و اسطوره اسطوره ها نامید و اظهار کرد: شما اسطوره های خدایی و تاریخی هستید که در دنیا جایگزینی ندارید زیرا ایثارتان با عشق و عاشقی همراه بوده و در قلب تاریخ جای دارند و قلب تاریخ همیشه جاودانه است.

  کسی که سختی می کشد و شاکر است اجرش بیشتر است آیت الله سعید شاه آبادی از مدرسین حوزه علمیه قم و رییس مؤسسه غدیر شناسی نیز با بیان اینکه جانبازی یک عمل و یک نیت است اظهار کرد: اگر در جنگ و غیر جنگ، هرکجا که پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان رالی خانوادگی جانبازان کشور مشخص شدند +اسامی

قهرمانان رالی خانوادگی جانبازان کشور مشخص شدند +اسامی