مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-16سياسي

نظام هماهنگ پرداخت به معنای واقعی محقق شود


نظام هماهنگ پرداخت باید به معنای واقعی محقق شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از بروجرد، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در آیین افتتاح کتابخانه باهنر این شهرستان با بیان اینکه این روزها مشکلات معیشتی اقتصادی فراوان است، اظهار کرد: طی سفرهای استانی  مسائل فکری، فرهنگی و علمی نباید تحت الشعاع قرار گیرد هرچند که در شرایط فعلی اولویت اقتصاد است ولی اگر جریان سازی و کار ژرف فرهنگی نشود این زحمات هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی ایجاد فضاهایی همچون سینما، کتابخانه و تالار را زمینه ساز ایجاد رویدادهای فرهنگی عنوان کرد و افزود: با مجموع این اقدامات افکار و اندیشه غرب بر جوانان غالب نمی شود.

معاون پارلمان رییس جمهور با اشاره به وجود شخصیت های متعدد علمی و فرهنگی در بروجرد، ضمن اهدای حداقل یک هزار جلد کتاب به کتابخانه شهید باهنر این شهرستان گفت:  پیشنهاد می شود مرکز خاصی برای معرفی شخصیت و آثار نویسندگان، مترجمان، عالمان و اندیشمندان این  شهرستان ایجاد و نتایج اقدامات آنان در این مکان به صورت تجمیعی نمایش داده شود.

حسینی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر کتابخوانی و تقریر ایشان بر مقدمه برخی کتاب ها در راستای تشویق دیگران حتی مسوولان به مطالعه اضافه کرد: بیان واژه های جدید، تعابیر تازه، طرح سوژه و ایجاد حرکتی که ایشان در جامعه رقم می زند علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام هماهنگ پرداخت به معنای واقعی محقق شود

نظام هماهنگ پرداخت به معنای واقعی محقق شود