مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-16اقتصادي

تشدید نظارت در بازار سمنان/مردم تخلفات صنفی شب یلدا را گزارش کنند


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان از شهروندان استان خواست تا تخلفات صنفی در کالاهای مربوط به شب یلدا را گزارش دهند و گفت: طی این ایام رصد بازار تشدید می شود.

- ، مهدی یحیایی ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل صمت سمنان بابیان اینکه اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در دستور کار است، ابراز داشت: با توجه به تأثیرپذیری برخی کالاها در ایام یلدا لذا نظارت و پایش این اقلام با دقت بیشتری صورت می گیرد.

وی بابیان اینکه هدف از تشدید گشت های نظارت و بازرسی رعایت حقوق مصرف کنندگان است، افزود: نظارت و بازرسی بر اقلام کالاهایی نظیر آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت خواهد بود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه گروه کالایی پرمصرف رصد و پایش بیشتری می شوند، ابراز داشت: بسیج اصناف نیز دراین بین همکاری لازم را خواهد داشت.

یحیایی بابیان اینکه قیمت کالا و نرخ نامه باید در معرض دید عموم قرار داشته باشند، تصریح کرد: گران فروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب نیز شامل موارد تخلف می شود.

وی افزود: از شهروندان استان درخواست می شود تا تخلفات صنفی را در کالاهای مربوط به یلدا را با شماره 124 گزارش دهند تا موضوع بلافاصله مورد رسیدگی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت در بازار سمنان/مردم تخلفات صنفی شب یلدا را گزارش کنند

تشدید نظارت در بازار سمنان/مردم تخلفات صنفی شب یلدا را گزارش کنند