مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-16سياسي

نداشتن قانون حریم شهر در تهران همچنان لاینحل مانده است


نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها با تاکید بر حل مشکلات استان تهران طی مدیریت چهار ساله ششمین دوره شوراها گفت: نداشتن قانون حریم شهر در تهران همچنان لاینحل مانده است.

- ، احمد صادقی پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه نشست هم اندیشی اعضای شورای استان تهران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان های استان تهران که در شهرداری منطقه 20 تهران برگزار شد اظهار داشت: مشکلاتی که طی 40 سال گذشته در استان تهران لاینحل مانده و تاکید بر این شد که این مشکلات طی مدیریت 4 ساله ششمین دوره شوراها حل شود که نیازمند یک کار جهادی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه ایراد مهمی که از سوی شوراها مطرح می باشد این است که از سوی دولت و نمایندگان نهاد شوراها جدی گرفته نمی شود گفت: این موضوع در حالی است که از این شورا در قانون اساسی به صراحت نام برده شده و نشانه حضور مردم در اداره روستاها و بخش ها و شهرها است و این مجموعه در کنار قوای مجریه و مقننه و قضاییه می تواند مشکلات را حل کند.

صادقی عنوان داشت: در برخی موارد بعضاً قوانینی توسط نمایندگان منعقد می شود که قابلیت اجرا پیدا نمی کند و به نفع مردم نیست و به این نتیجه رسیدند که مشکلات و معضلات بزرگ و مهم که نفع جمعی دارد مورد بررسی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن قانون حریم شهر در تهران همچنان لاینحل مانده است

نداشتن قانون حریم شهر در تهران همچنان لاینحل مانده است