مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-16اقتصادي

کرمان چوب مستقر بودن بنگاه های اقتصادیش در داخل شهرک های صنعتی را می خورد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: 90 درصد نمونه گیری ها در پایش فضای کسب و کار استان کرمان خارج از شهرک های صنعتی گرفته شده این درحالی است که 63 درصد واحدهای صنعتی ما در داخل شهرک های صنعتی مستقر هستند.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: 90 درصد نمونه گیری ها در پایش فضای کسب و کار استان کرمان خارج از شهرک های صنعتی گرفته شده این درحالی است که 63 درصد واحدهای صنعتی ما در داخل شهرک های صنعتی مستقر هستند.

جعفر رودری ظهر امروز 25 آذرماه در نشست بررسی چگونگی پایش محیط کسب و کار سقوط 12 پله ای استان کرمان را در فضای کسب و کار را قابل توجیه ندانست و اظهار کرد: کم بودن تعداد نمونه ها، پایین بودن سطح مشارکت در تکمیل پرسشنامه ها، عدم توزیع مناسب مکانی نمونه ها، عدم توزیع مناسب بخشی نمونه ها و .

از جمله ایرادات پایش فضای کسب و کار است.

وی ادامه داد: 90 درصد نمونه گیری ها در پایش فضای کسب و کار استان کرمان خارج از شهرک های صنعتی گرفته شده این درحالی است که 63 درصد واحدهای صنعتی ما در داخل شهرک های صنعتی مستقر هستند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: حدود 50 درصد بنگاه های اقتصادی استان کرمان در بخش صنعت و معدن است و فقط 26 درصد نمونه گیری ها از این بخش بوده و 65 درصد پرسش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان چوب مستقر بودن بنگاه های اقتصادیش در داخل شهرک های صنعتی را می خورد

کرمان چوب مستقر بودن بنگاه های اقتصادیش در داخل شهرک های صنعتی را می خورد