مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-16سياسي

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام حاج علی اکبری اقامه می شود


سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران  به امامت حجت الاسلام حاج علی اکبری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به 27 آذرماه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: به همین منظور در نمازجمعه این هفته تهران از صحبت های حجت الاسلام سعدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان سخنران پیش از خطبه ها استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از روضه خوانی و ذکر توسل مداح اهل بیت حاج مهدی سماواتی نیز بهره مند می شویم.

همچنین موکب پذیرایی ویژه عزاداران توسط بانیان فاطمیه تدارک دیده شده و گروه های مدح خوانی و مرثیه خوانی بین راهی نیز در محوطه نمازجمعه تهران در مصلی امام خمینی(ره) حضور دارند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: در نمازجمعه این هفته تهران میزبان اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خواهیم بود و حدود 400 نفر از دانش آموزان دختر در بخش شرقی مصلی امام خمینی(ره) به فعالیت ها و برنامه های تشکیلاتی خود می پردازند.

نوری افزود: بخش شرقی مصلی به عنوان یک سالن چندمنظوره برای فعالیت های جنبی تدارک دیده شده که قبل از شروع خطبه ها تشکل ها، مجموعه ها، نهادها و سازمان های فرهنگی می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام حاج علی اکبری اقامه می شود

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام حاج علی اکبری اقامه می شود