مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-16سياسي

شهردار زنجان از همه ظرفیت ها برای بهبود اوضاع شهر استفاده کند


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تلاش ما بر این خواهد بود که شهردار از همه ظرفیت ها استفاده کند و هدف های بلند و میان مدت حاصل شود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با دستور کار انتخاب شهردار اظهار کرد: از اینکه همه شهروندان پیگیر این بودند که شهردار مشکلات مردم را بفهمد و آنها را حل کند، تشکر می کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تلاش شورا هم بر این بوده است که مردم مشکلی نداشته باشند و به آن چشم انداز برسیم، بیان کرد: تلاش ما این بود فردی انتخاب شود که تلاش جهادی کند و مشکلات همه شهروندان را حل کند.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این خواهد بود که شهردار از همه ظرفیت ها استفاده کند و هدف های بلند و میان مدت حاصل شود، گفت: تلاش ما این بوده که رضایت شهروندان حاصل شود.

مرادلو با بیان اینکه طبق فراخوان به همه افرادی که عاشق خدمت بودند فرصت داده شد که در این وادی باشند، گفت: الحق و الانصاف سرپرست شهرداری هم در این مدت فعالیت خوبی داشت، هرچند که گره هایی بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه از همه افرادی که دوست داشتند، شهر بهترین باشد، تقدیر می کنیم، افزود: اما باید بدانیم که پشتوانه اصلی شهردار و شورا مردم هستند، مردم به ما رای دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زنجان از همه ظرفیت ها برای بهبود اوضاع شهر استفاده کند

شهردار زنجان از همه ظرفیت ها برای بهبود اوضاع شهر استفاده کند