مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-16سياسي

صدور سند عرصه برج قابوس و تالاب آجیگل گنبدکاووس


رییس سازمان اسناد و املاک کشور از صدور سند عرصه برج قابوس و تالاب آجی گل در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

- حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان مینودشت در جمع خبرنگاران گفت: در بدو ورود به استان گلستان، بررسی مسائل قضایی استان در دستور کار قرار گرفت که اگر مشکلاتی وجود داشته باشد در اسرع وقت حل شود.

وی افزود: در رابطه با ثبت املاک، بررسی عملکرد همکاران ثبتی مورد ارزیابی قرار گرفت و با توجه به اهمیت خط نگاری اراضی کشاورزی و صدور اسناد، بازدیدی از وضعیت اراضی انجام دادیم.

بابایی ادامه داد: خوشبختانه در استان گلستان از 1 میلیون و 270هزار هکتار عرصه های ملی و 1 میلیون و 250هزار هکتار عرصه ملی ما تثبیت شده و برای 1 میلیون و 60 هزار هکتار سند مالکیت صادر شده است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین گفت: در این سفر ما توانستیم سند عرصه برج قابوس در شهرستان گنبد را صادر کنیم که این سند از طرف ریاست قوه قضاییه تحویل متولیان و دستگاه ذینفع خواهد شد.

بابایی افزود: همچنین سند تالاب آجیگل نیز در شهرستان گنبد با مساحت حدود 225 هکتار، صادر و به دستگاه متولی تحویل داده خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: زمینی به مساحت 35 هزار هکتار با تقاضای اداره کل منابع طبیعی و جنگلداری، اداره ثبت املاک شهرستان گنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند عرصه برج قابوس و تالاب آجیگل گنبدکاووس

صدور سند عرصه برج قابوس و تالاب آجیگل گنبدکاووس