مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-16دانش

علیرضا فیروزفر شهردار شد


علیرضا فیروزفر با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر زنجان بعد از مدت های کشمکش به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه انتخاب شهردار زنجان بعد از مدت ها کشمکش بین اعضای شورای اسلامی شهر زنجان امروز برگزار و شهردار زنجان را انتخاب کردند.

علیرضا فیروزفر که در حال حاضر رییس دانشگاه آزاد زنجان هم هست با 9 رای اعضای شورا که هشت رای به صورت حضوری و یک رای به صورت آنلاین اعلام شد به سمت شهرداری زنجان انتخاب شد.

منصور مرادلو در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با دستور کار انتخاب شهردار اظهار کرد: از اینکه همه شهروندان پیگیر این بودند که شهردار مشکلات مردم را بفهمد و آنها را حل کند، تشکر می کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تلاش شورا هم بر این بوده است که مردم مشکلی نداشته باشند و به آن چشم انداز برسیم، بیان کرد: تلاش ما این بود فردی انتخاب شود که تلاش جهادی کند و مشکلات همه شهروندان را حل کند.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این خواهد بود که شهردار از همه ظرفیت ها استفاده کند و هدف های بلند و میان مدت حاصل شود، گفت: تلاش ما این بوده که رضایت شهروندان حاصل شود.

مرادلو با بیان اینکه طبق فراخوان به همه افرادی که عاشق خدمت بودند فرصت داده شد که در این وادی باشند، گفت: الحق و الانصاف سرپرست ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا فیروزفر شهردار شد

علیرضا فیروزفر شهردار شد