مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-16سياسي

همایش سران طوایف جنوب شرق کشور با محوریت «وحدت در مکتب حاج قاسم»


همایش وحدت سران طوایف، ایلات و عشایر جنوب شرق کشور با موضوع وحدت ذیل مکتب شهیدحاج قاسم سلیمانی در شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، همایش وحدت سران طوایف، ایلات و عشایر جنوب شرق کشور پیش از ظهر امروز با موضوع وحدت ذیل مکتب شهیدحاج قاسم سلیمانی بزرگ شخصیت با حضور سردار قریشی جانشین سازمان خانواده عشایر داشت و آنها را تکریم می کرد.

  وی عنوان کرد: صحنه های نبرد عشایر در لشکر ثارالله در عملیات های دفاع مقدس فراموش نمی شود برقراری امنیت جنوب شرق در کوه های صعب العبور توسط عشایر بلوچستان و بخشی از عشایر کرمان تحت امر شهید سلیمانی فراموش نمی شود و این انسان بزرگ همیشه مهر تاییدی بر شایستگی عشایر است.

معروفی با بیان اینکه لشکر ثارلله متعلق به کرمان نیست متعلق به مردم جنوب شرق کشور است که مردمش برای اسلام و حفظ تمامیت ارضی و حفظ ناموس و برقراری دین ایستادند، بیان کرد: الگوی عملی امروز جهان اسلام در مبارزه با استکبار در مردم داری و مردم نوازی و تحت امر ولی فقیه شهید سلیمانی است که برای ما در حیات و بعد از حیات رهنمود و راه را مشخص کرد و امام ما نیز آن مسیر را مکتب و مدرسه درس آموز دانستند که مسیری است که انسان را برای سعادت هدایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش سران طوایف جنوب شرق کشور با محوریت «وحدت در مکتب حاج قاسم»

همایش سران طوایف جنوب شرق کشور با محوریت «وحدت در مکتب حاج قاسم»