مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-16سياسي

زیرساخت های شهری جوابگوی رشد جمعیتی ساوه نیست


زیرساخت های این شهر با میزان جمعیت موجود متناسب نیست و جوابگوی رشد جمعیتی این شهرستان نخواهد بود.

- ایسنا/مرکزی سرپرست فرمانداری ساوه گفت: زیرساخت های این شهر با میزان جمعیت موجود متناسب نیست و جوابگوی رشد جمعیتی این شهرستان نخواهد بود.

مهدی الیاسی پنجشنبه 25 آذرماه در آیین تکریم و معارفه شهردار ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در نظام تحولات اداری، سه عنصر کارآمدی، جهادی بودن و فسادستیزی است که با تقویت این سه مولفه در فضای اداری شهرداری می توان زمینه تعالی و توسعه شهر را فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه با اتکا به سه عنصر کارآمدی، جهادی بودن و فسادستیزی می توان منابع و امکانات را بطور متوازن در شهر توزیع کرد، افزود: مهاجرپذیر بودن ساوه به دلیل برخورداری از مزیت صنعتی و کشاورزی می طلبد تا برای تامین زیرساخت های شهری که با افزایش چشمگیر جمعیتی مواجه است برنامه ریزی کرد چرا که زیرساخت های فعلی ساوه جوابگوی جمعیت نیست.

الیاسی با تاکید بر اینکه شهرداری یکی از ارکان مهم در تامین و تقویت زیرساخت ها در محدوده خدمات شهری است، گفت: ترافیک سنگین شهر و ناکافی بودن زیرساخت ها، تردد وسایط نقلیه را در برخی از ساعات با کندی مواجه کرده است که بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های شهری جوابگوی رشد جمعیتی ساوه نیست

زیرساخت های شهری جوابگوی رشد جمعیتی ساوه نیست