مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-16سياسي

ضرورت مدیریت بهینه در حوزه آب استفاده از ظرفیت فاضلاب در خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در عصر حاضر استفاده سنتی از آب دیگر پاسخگوی نیازهای مردم نیست، گفت : تمام مدیران باید مدیریت بهینه در حوزه بازیافت آب و فاضلاب را در اولویت کاری خود قرار دهند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در عصر حاضر استفاده سنتی از آب دیگر پاسخگوی نیازهای مردم نیست، گفت : تمام مدیران باید مدیریت بهینه در حوزه بازیافت آب و فاضلاب را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین نژاد در آیین بهره برداری از 18 پروژه آبرسانی به شهرستان راز و جرگلان در روستای اشرف دره که 25 آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه آب و فاضلاب فقط از قسمت آب برداشت صورت گرفته و فاضلاب به حال خود رها شده در حالیکه در سایر کشورها از آب فاضلاب ها به صورت تسویه شده استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه باید با کمک مروجین و اصلاح روش های نوین آبیاری در حوزه آب تحول ایجاد کرد، افزود: برای خروجی و بازیافت آب چه در روستاها و چه شهرها باید برنامه ریزی دقیق انجام شود.

وی بر ضرورت توجه به ظرفیت های استان به ویژه در شهرستان راز و جرگلان اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد و تقویت بازارچه های جزو اولویت هایی است که به آن ورود می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت بهینه در حوزه آب استفاده از ظرفیت فاضلاب در خراسان شمالی

ضرورت مدیریت بهینه در حوزه آب استفاده از ظرفیت فاضلاب در خراسان شمالی