مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-16سياسي

فرایند تاسیس پژوهشکده حج و زیارت از زبان حجت الاسلام قاضی عسکر


رییس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی فعالیت های پژوهشکده حج و زیارت را مهم خواندوگفت:امروز مجموعه آثارارزشمندی از سوی پژوهشکده حج و زیارت تدوین و تالیف شده و دراختیار عموم قرار گرفته است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و رونمایی از آثار فاجعه منا که امروز پنجشنبه (25 آذرماه) در قم برگزار شد، فعالیت های پژوهشکده حج و زیارت را مهم و ارزشمند خواند.

وی با اشاره به ایام مسئولیت خود در معاونت آموزش و تحقیقات حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت که به سال 1370 باز می گردد، گفت: از آن زمان به فکر راه اندازی مرکز تحقیقاتی در قم بودم چرا که هیچ منبعی در حوزه حج و زیارت در اختیار نداشتیم.

وی با بیان اینکه ابتدا مرکز تحقیقات حج و در ادامه پژوهشکده حج و زیارت را راه اندازی کردیم، اظهار داشت: امروز مجموعه آثار ارزشمندی از سوی پژوهشکده حج و زیارت تدوین و تألیف شده و در اختیار عموم قرار گرفته است.

سرپرست پیشین حجاج ایرانی خاطرنشان کرد: در سال های نخست بسیاری از اطلاعات ما درباره اماکن مکه و مدینه اشتباه بود و به مرور به اصلاح این اطلاعات پرداختیم و اطلاعات خود را درباره اماکن مختلف مکه و مدینه روزآمد کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند تاسیس پژوهشکده حج و زیارت از زبان حجت الاسلام قاضی عسکر

فرایند تاسیس پژوهشکده حج و زیارت از زبان حجت الاسلام قاضی عسکر