مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-16اجتماعي

تشریح نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد/آماده باش ادارات برای بارندگی سیل آسا


مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیران خواست که با توجه به پیش بینی و هشدار سطح نارنجی هواشناسی از هم اکنون با حفظ آمادگی کامل تمهیدات و تدابیر لازم را اتخاذ و نسبت به ارائه اقدامات و پیش بینی ها با توجه به مکاتبات قبل در جلسه اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران استان به ریاست محمدی مدیرکل مدیریت بحران استان و با حضور اعضای ستاد پیشگیری روز پنجشنبه مورخ 25 آذرماه 1400 در سالن جلسات مدیریت بحران استان تشکیل گردید.

 محمدی مدیرکل مدیریت بحران استان از مدیران خواست که با توجه به پیش بینی و هشدار سطح نارنجی هواشناسی از هم اکنون با حفظ آمادگی کامل تمهیدات و تدابیر لازم را اتخاذ و نسبت به ارائه اقدامات و پیش بینی ها با توجه به مکاتبات قبل در جلسه اقدام نمایند.

 گفتنی است: در این جلسه مدیران دستگاه های مختلف برنامه های اجرایی و عملیاتی دستگاه مربوطه خود را با توجه به بارندگی های در پیش رو در جلسه ارائه کردند و در پایان جلسه تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

1_کلیه دستگاه های عضو ستاد پیشگیری سریعاً نسبت به ارسال لیست کشیک شبانه روزی همراه با شماره تلفن ثابت و همراه را به  اداره کل مدیریت بحران ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد/آماده باش ادارات برای بارندگی سیل آسا

تشریح نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد/آماده باش ادارات برای بارندگی سیل آسا