مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-16بين الملل

حمله شدید کشتی گیر آمریکایی به داور/ کار داور به عمل جراحی کشیده شد! +عکس


در سناریویی هولناک در یکی از مبارزات کشتی حرفه ای در آمریکا، فرد بازنده پس از قبول شکست به طرز وحشیانه ای به داور حمله و او را مجروح کرد.

- جی پلاس ، همواره درباره اینکه آیا مبارزات کشتی حرفه ای یا به اصطلاح کشتی کج در آمریکا واقعی هستند یا نمایشی، حرف و حدیث هایی وجود داشته است اما در هفته جاری اتفاقی در یکی از مبارزات این رشته رخ داد که به هیچ عنوان نمی شد آن را نمایشی تصور کرد.

تسینم نوشت؛ این اتفاق در جریان یک مبارزه از سری مبارزات کریسمس استار وارز در شهر ایروینگ ایالت تگزاس آمریکا رخ داد که در آن یک کشتی گیر به نام دوون نیکولسن ملقب به هانیبال یا شکارچی خون رینگ را به خون آغشته کرد.

این مبارز 39 ساله پس از قبول شکست، داور مسابقه لاندو دلتورو را با یکی از فن های کشتی کج (پین و چوک) در گوشه رینگ روی زمین انداخت و با یک شی فلزی مانند چاقو چندین بار به سر او ضربه زد و آن را از چند ناحیه شکافت.

نکته عجیب درباره این حادثه وحشیانه و هولناک، نظاره گر بودن افراد حاضر در اطراف رینگ و خودداری آنها از نشان دادن واکنش به حرکت نیکلسون بود که سبب شد کف رینگ مسابقه غرق در خون شود.

در نهایت با دخالت یکی از اطرافیان نیکولسن، او به ضربات خود پایان داد و سایر دست اندرکاران برگزار کننده مسابقه توانستند داور مجروح را از رینگ خارج کنند و او را به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شدید کشتی گیر آمریکایی به داور/ کار داور به عمل جراحی کشیده شد! +عکس

حمله شدید کشتی گیر آمریکایی به داور/ کار داور به عمل جراحی کشیده شد! +عکس