مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-16سياسي

شهردار باید منطبق با سیاست های کلان شورا پیش رفته است


 شهردار باید منطبق با سیاست های کلان شورا پیش رفته و برنامه مناسب کاری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور مرادلو ظهر پنج شنبه در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه با بیان اینکه شهردار باید منطبق با سیاست های کلان شورا پیش رفته و برنامه مناسب کاری داشته باشد، گفت: گردش مدیران را در شهرداری خواهیم شکست؛ چرا که معتقدیم باید از نیروهای جوان برای رسیدن به هدف بهره برد و انتظار داریم شهردار نظم مالی ایجاد کند.

وی وعده داد: در چهار سال آینده به نقطه هدف رسیده و رضایت مردم جلب شود، به همین خاطر دوستان دنبال این بودند که فردی را انتخاب کنیم که تلاشگر و جهادی باشد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: ما در کنار شهردار منتخب خواهیم بود و وی را حمایت خواهیم کرد و در شورا ظرفیت خدمت را برای شهردار منتخب فراهم می کنیم؛ چراکه معتقدیم منابع خوبی در شهرداری وجود دارد.

مرادلو با بیان اینکه شهردار منتخب باید واقف به منابع و استعدادها باشد، افزود: این فرصت برابر را به همه دادیم تا در فراخوان، حضور و در این فرصت برای همه شرایط مهیا شوند و برنامه های شان را اعلام کنند.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان، با تاکید بر اینکه مردم پشتوانه شهردار و شورای شهر هستند، گفت: مردم در هر شرایطی حرف اول را می زنند و هیچ گاه ما خود را بی بهره از این ظرفیت نمی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار باید منطبق با سیاست های کلان شورا پیش رفته است

شهردار باید منطبق با سیاست های کلان شورا پیش رفته است