مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-16ورزشي

ورزش نباید تنها در شهرها متمرکز باشد/ ضرورت توسعه اماکن ورزشی بویژه در مناطق محروم


استاندار آذربایجان شرقی توسعه فضاهای ورزشی را مهم ترین اولویت استان در این حوزه عنوان کرد و گفت: ورزش نباید تنها در شهرها متمرکز باشد و باید برای افزایش سرانه فضای ورزشی بویژه در مناطق محروم استان برنامه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم در جلسه شورای عالی ورزش استان، با اشاره به رویکردهای عملی دولت سیزدهم به مقوله ورزش، اظهار داشت: سیاست گذاری و برنامه ریزی هدفمند در این حوزه جزو اولویت های دولت و مدیریت ارشد استان است.

وی با تأکید بر ضرورت اصلاح روندها در سیاست گذاری، برنامه ریزی و مدیریت منابع و سرمایه های انسانی در حوزه ورزش، گفت: عزم جدی و برنامه مشخص برای توسعه اماکن ورزشی و افزایش سرانه ورزشی بویژه در مناطق محروم، رویکرد اساسی استان در حوزه ورزش خواهد بود.

 خرم، توسعه فضاهای ورزشی را مهم ترین اولویت استان در این حوزه عنوان کرد و گفت: ورزش نباید تنها در شهرها متمرکز باشد و باید برای افزایش سرانه فضای ورزشی بویژه در مناطق محروم استان برنامه داشته باشیم.

  وی همچنین حمایت از قهرمانان شاخص ورزشی و حل مشکلات آنان، احیای باشگاه های ریشه دار استان، استفاده از ظرفیت صنایع برای حمایت از ورزشکاران و باشگاه ها، تأمین امکانات و فضاهای مناسب برای توسعه ورزش بانوان، ارتقای زیرساخت های ورزشی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش نباید تنها در شهرها متمرکز باشد/ ضرورت توسعه اماکن ورزشی بویژه در مناطق محروم

ورزش نباید تنها در شهرها متمرکز باشد/ ضرورت توسعه اماکن ورزشی بویژه در مناطق محروم