مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-16سياسي

ایثار وشهادت مولفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی است


فرمانده سپاه کربلا، ایثار و شهادت را مولفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: یادواره های شهید نیز از دیگر مولفه های قدرت است.

- ، سردار سیاوش مسلمی عصر پنجشنبه در یادواره سرداران و 150 شهید شهرستان سیمرغ با محوریت سرلشگر شهید احمد کشوری با بیان اینکه باید از خانواده های شهید درس و الگو بگیریم اظهار داشت: لازمه شهیدبودن، شهید شدن است.

وی با اشاره به درپیش بودن شهادت سردار شهید سلیمانی، شهادت بهترین نشان لیاقت برای ایشان دانست و گفت: امروز ایران تنها کشوری است که رهبر و مسئولان آن از جنگ نظامی هراسی ندارند.

وی با عنوان اینکه برخی از مؤلفه های قدرت در دنیا توسط ایران جابجا شده است، افزود: دین باوری و اعتقاد به ایثار و شهادت مؤلفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی است و باید الگوهای خود را به نسل سوم جامعه منتقل کنیم.

سردار مسلمی یادواره های شهدا را قدرت نظام جمهوری برشمرد و گفت: قدرت نظام اسلامی به واسطه اعتقاد به ایثار و شهادت و داشتن جوانان ولایی است که در ذهن و قلبشان به ولایت باور دارند.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: هرجا از حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی عقب ماندیم به خاطر دورشدن از مؤلفه های مهم بوده است.

وی با بیان اینکه هرکسی که دغدغه انقلاب را داشته باشند، بسیجی هستند، افزود: دشمن به خوبی دریافت اگر بخواهد انقلاب را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار وشهادت مولفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی است

ایثار وشهادت مولفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی است