مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-16سياسي

ساخت 40 هزار واحد مسکونی روستایی / اجرای 120 هزار طرح اشتغال زایی در کشور


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با همکاری سازمان بسیج سازندگی، 40 هزار واحد مسکونی روستایی برای محرومین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته می شود.

- مشهد ـ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با همکاری سازمان بسیج سازندگی، 40 هزار واحد مسکونی روستایی برای محرومین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته می شود.

به گزارش، سید مرتضی بختیاری پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه نشست هم اندیشی با مسئولین و مدیران بسیج سازندگی سپاه های استان های کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش بسیج در حل بحران ها در کشور، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم با حضور بسیج در جبهه و اتکای به اسلام و قرآن در برابر صدامی که همه دنیا از او حمایت می کردند، پیروز شدیم.

وی با بیان این که در گام دوم انقلاب نیاز به حضور در عرصه های محرومیت زدایی و سازندگی داریم، ادامه داد: در این میدان بسیجیان خود را خادم مردم می دانند، با اخلاص در میدان حضور دارند و کمبودها مانع آنان نمی شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این که با همکاری بسیج سازندگی، 40 هزار واحد مسکونی روستایی طی دو سال برای محرومین تحت پوشش کمیته امداد ساخته می شود، خاطرنشان کرد: با این کار، نه تنها مهاجرت از روستا به شهر متوقف می شود بلکه شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 40 هزار واحد مسکونی روستایی / اجرای 120 هزار طرح اشتغال زایی در کشور

ساخت 40 هزار واحد مسکونی روستایی / اجرای 120 هزار طرح اشتغال زایی در کشور