مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-16اجتماعي

3 خواسته استاندار کرمانشاه از وزیر آموزش و پرورش


پیگیری اختصاص حق منطقه جنگی به بازنشستگان استان، تخصیص اعتبار برای جمع آوری بخاری های مدارس و تامین نقدینگی برای تخصیص اعتبارات استانی آموزش و پرورش در سال جاری خواسته هایی است که از وزارت آموزش وپرورش داریم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: پیگیری اختصاص حق منطقه جنگی به بازنشستگان استان، تخصیص اعتبار برای جمع آوری بخاری های مدارس و تامین نقدینگی برای تخصیص اعتبارات استانی آموزش و پرورش در سال جاری خواسته هایی است که از وزارت آموزش وپرورش داریم.

هوشنگ بازوند امروز(25 آذر) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به ورود خوب آموزش و پرورش استان کرمانشاه به حوزه آموزش در دوران کرونا، اظهار کرد: در جریان کرونا معلم های استان حضور تاثیرگذاری در امر تعلیم و تربیت داشتند، به نحوی که آمار قبولی های دانش آموزان استان در رشته های علوم پزشکی، داروسازی و دانشگاه فرهنگیان در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد 17 درصدی داشته و این یعنی معلم ها در دوران کرونا نه فقط اجازه نداده اند خسارتی به فرآیند تعلیم و تربیت وارد شود، بلکه موفقیت هایی هم کسب کرده اند.

بازوند سپس با اشاره به تبدیل تهدید زلزله به فرصت در استان کرمانشاه، گفت: پس از زلزله بزرگ استان کرمانشاه در سال 1396 با اقدامات خوب ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 خواسته استاندار کرمانشاه از وزیر آموزش و پرورش

3 خواسته استاندار کرمانشاه از وزیر آموزش و پرورش