مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-16ورزشي

کمانداران برتر لیگ معرفی شدند


در پایان رقابت های لیگ برتر تیروکمان که امروز (پنجشنبه)در کامپوند مردان و زنان و ریکرو مردان در سایت تیراندازی با کمان برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند.

- در پایان رقابت های لیگ برتر تیروکمان که امروز (پنجشنبه)در کامپوند مردان و زنان و ریکرو مردان در سایت تیراندازی با کمان برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان رقابتهای لیگ برتر تیروکمان که امروز پنجشنبه در دو بخش ریکرو و کامپوند زنان و مردان در سایت تیروکمان برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند.

در هفته پنجم کامپوند بانوان؛ سهند تبریز 4 - یک ایران آرچرز هیئت استان مرکزی صفر - 5 هیلان مس کرمان 4 - یک هیئت استان فارس همچنین در هفته ششم کامپوند بانوان؛ سهند تبریز 3 - 2 هیلان ایران آرچرز 4 - یک هیئت استان فارس مس کرمان 4 - یک آکادمی راد در مسابقات این هفته و در کامپوند بانوان، راحله فارسی از تیم آکادمی راد با امتیاز 350، کوثر خشنودی کیا از تیم هیلان با امتیاز 349 و شیرین ریحانی از سهند تبریز با 345 امتیاز در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و امتیازآورین بازیکنان این هفته شناخته شدند.

در هفته هفتم کامپوند مردان؛ هیئت استان مرکزی 4 - یک هیئت استان قزوین سهند تبریز 3 - 2 سپاهان هیئت استان کرمان 5 - صفر هیلان آکادمی راد 3 - 2 مرال آلفا 5 - صفر نفت امیدیه در هفته هشتم کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمانداران برتر لیگ معرفی شدند

کمانداران برتر لیگ معرفی شدند