مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-16ورزشي

احیای فوتبال اردبیل جزو برنامه های اصلی ما است


مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزش اردبیل یک حرکت منسجمی را برای رسیدن به جایگاه والای خود شروع کرده است و احیای فوتبال اردبیل جزو برنامه های اصلی ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی عصر امروز در چهارمین همایش بزرگداشت زنده یاد مقصود بایرامی که در سالن آسمانی شهید آسمانی برگزار شد با گرامیداست یاد و خاطره مقصود بایرامی و شهدای ورزشکار و درگذشتگان فوتبال از رفع بسیاری از چالش های هیات های ورزشی استان و شهرستان اردبیل خبرداد و اظهار کرد: امروز هیچ هیاتی در سطح استان نداریم که بدهکاری داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات با شهرداری و اعضای شورای شهر از رفع موانع و قرارگرفتن تیم شهرداری اردبیل در ردیف بودجه 1401 اطلاع داده و افزود: تیم فوتبال شهرداری اردبیل به عنوان یک برند برای اردبیل مطرح است وتلاش می کنیم تیم های بزرگ دیگر دهه های پر افتخار استان اردبیل در عرصه فوتبال را دوباره احیا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: برگزاری مراسم های تکریم و تجلیل از دلسوزی پیشکسوتان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره انسان هایی چون مقصود بایرامی، هوشنگ چمن آرا و سایر عزیزانی که برای فوتبال زحمات زیادی برای ورزش متحمل شدند حداقل کار ممکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای فوتبال اردبیل جزو برنامه های اصلی ما است

احیای فوتبال اردبیل جزو برنامه های اصلی ما است