مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-16ورزشي

افزایش رکورد 8کیلویی دختر 17 ساله ایران در وزنه برداری بزرگسالان جهان


دختر 17 ایرانی در مسابقات بزرگسالان جهان توانست رکورد 100 کیلوگرم را در یک ضرب ثبت کند و نسبت به مسابقه قبلی خود هشت کیلوگرم افزایش رکورد داشت.

- دختر 17 ایرانی در مسابقات بزرگسالان جهان توانست رکورد 100 کیلوگرم را در یک ضرب ثبت کند و نسبت به مسابقه قبلی خود هشت کیلوگرم افزایش رکورد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزنه برداری زنان ایران در رقابت گروه Aدسته 87 کیلوگرم یک نماینده داشت و یکتا جمالی دختر 17 ساله و تاریخ ساز ایران روی تخته مسابقات بزرگسالان جهان رفت.

جمالی اولین دختر وزنه بردار ایران است که مدال برنز و نقره قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان را کسب کرده است و در اولین حضورش در بزرگسالان جهان رکورد 100 کیلوگرم را در یک ضرب را به ثبت رساند و دهم شد.

11 وزنه بردار در گروه A این وزن حضور داشتند.

عملکرد جمالی در یک ضرب به شرح زیر است: او توانست هر سه حرکت خود را به درستی انجام دهد و وزنه های 90، 96 و 100 کیلوگرم را بالای سر برد.

جمالی در مسابقات جوانان جهان رکورد 92 کیلوگرم را در یک ضرب ثبت کرده بود و الان هشت کیلوگرم افزایش رکورد داشت و رکورد ایران را هم شکست.

*مدال آوران یک ضرب: 1-تورسونوی جبارووا از ازبکستان با رکورد 113 کیلوگرم (مدال طلا) 2- مونجان تسان از مغولستان با رکورد 109 کیلوگرم (مدال .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رکورد 8کیلویی دختر 17 ساله ایران در وزنه برداری بزرگسالان جهان

افزایش رکورد 8کیلویی دختر 17 ساله ایران در وزنه برداری بزرگسالان جهان