مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 15:302021-12-16اقتصادي

واکنش وزیر ارشاد به اخبار مبنی بر حذف ارز دولتی برای واردات آلات موسیقی


محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ابراز نگرانی اهالی موسیقی بابت مطرح شدن حذف ارز واردات آلات موسیقی و تأثیر آن بر افزایش قیمت این کالاهای هنری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه موسیقی به عنوان یکی از بخش های اصلی فرهنگ و هنر توجه ویژه ای دارد.

اسماعیلی تصریح کرد: در بودجه 1401 فضاهای خوبی برای فعالیت های فرهنگی و هنری در کشور و رونق این فعالیت ها پیش بینی شده است که امیدواریم با تصویب نهایی در مجلس، سال آینده گره های بیشتری از حوزه فرهنگ و هنر باز شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه موسیقی به عنوان یکی از بخش های اصلی فرهنگ و هنر توجه ویژه ای دارد.

محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به مازندران افزود: بنای جدی ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از موسیقی سنتی، اصیل و ایرانی است.

وی همچنین درباره ابراز نگرانی اهالی موسیقی بابت مطرح شدن حذف ارز واردات آلات موسیقی و تأثیر آن بر افزایش قیمت این کالاهای هنری، خاطرنشان کرد: ما برای کل حوزه فرهنگ و هنر پیش بینی حمایت های لازم را کرده ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در بودجه 1401 فضاهای خوبی برای فعالیت های فرهنگی و هنری در کشور و رونق این فعالیت ها پیش بینی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر ارشاد به اخبار مبنی بر حذف ارز دولتی برای واردات آلات موسیقی

واکنش وزیر ارشاد به اخبار مبنی بر حذف ارز دولتی برای واردات آلات موسیقی