مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 15:402021-12-16سياسي

اعضای شورای شهر زنجان وارد سهم خواهی نخواهند شد


اعضای شورای شهر وارد سهم خواهی ها نخواهند شد و اجازه دخالت در امور اجرایی و وظایف شهردار را نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور مرادلو بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل شورای شهر زنجان، گفت: ما تلاش کردیم که شهردار زنجان از فراخوان انتخاب شود و معتقد به فرصت سوزی نیستم و امیدواریم شهردار منتخب بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی با بیان اینکه جمع بندی حاصل نشد و در نتیجه تصمیم بر این شد که شهردار از گزینه های خارج لیست انتخاب شود، اظهار کرد: مومن خودش را در بن بست قرار نمی دهد و ما خودمان را در بن بست قرار نمی دهیم و سعی کردیم با ابتکار عمل، فردی لایق را برای این سمت انتخاب کنیم که در همین راستا با معرفی دوستان و هم به تشخیص خودمان از بین 6 گزینه با چند نفر صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که علیرضا فیروزفر با این شورا همراه تر خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: از بین 6 نفر آقای فیروزفر، سعید امیدی و حمید ارجمندفر هم از گزینه های شهرداری بودند و سه نفر دیگر سمت دارند اسامی آنها را اعلام نمی کنم.

مرادلو در پاسخ به این سوال که چرا از همان ابتدا فیروزفر به عنوان شهردار انتخاب نشد، گفت: فراخوان یک فرصت برای افرادی بود که آن توانایی را در خود می دیدند که شهردار زنجان شوند و علت عدم انتخاب فیروزفر این بود که در فراخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر زنجان وارد سهم خواهی نخواهند شد

اعضای شورای شهر زنجان وارد سهم خواهی نخواهند شد