مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 16:102021-12-16سياسي

احادیث بی شماری به علت خودخواهی ها و تنگ نظری ها به ما نرسیده است


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه احادیث بی شماری از پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) به دلیل خودخواهی ها و تنگ نظری ها به دست ما نرسیده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در پژوهشکده حج و زیارت برگزار شد، با تبیین اهمیت پژوهش و تحقیق تصریح کرد: پرداختن و توجه هرچه بیشتر به فعالیت های پژوهشی و تحقیقی به ویژه در حوزه روایات و احادیث ضروری است.

وی از دست اندرکاران تدوین مجموعه 18 جلدی کتب فاجعه منا و نرم افزار آن و نقش ویژه حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در تهیه و تدوین آن تقدیر کرد و به بیان ویژگی های آن پرداخت.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه احادیث بی شماری از پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) به دلیل خودخواهی ها و تنگ نظری ها به دست ما نرسیده است، اظهار کرد: اگر همه آنچه که رسول اسلام (ص) فرمودند، برای دیگران نقل می شد، امروز علم و دانش، دامنه بسیار گسترده تری داشت.

وی تصریح کرد: برخی افراد به علت خودخواهی و تنگ نظری ها اجازه ندادند آنچه را که پیامبر(ص) فرمودند به دست آیندگان برسد و از آن بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احادیث بی شماری به علت خودخواهی ها و تنگ نظری ها به ما نرسیده است

احادیث بی شماری به علت خودخواهی ها و تنگ نظری ها به ما نرسیده است