مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 17:102021-12-16سياسي

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زمینه ساز تسهیل تجارت باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی روز پنج شنبه در اولین جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دولت سیزدهم ضمن تشکر از دستگاه هایی که در امر مبارزه با قاچاق فعالیت می کنند، - رییس جمهور با تأکید بر اینکه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زمینه ساز تسهیل تجارت باشد، گفت: این ستاد باید تلاش کند تجارت قانونی با دیگر کشور ها آسان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی روز پنج شنبه در اولین جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دولت سیزدهم ضمن تشکر از دستگاه هایی که در امر مبارزه با قاچاق فعالیت می کنند، گفت: میزان کالایی که در انبارها، بنادر، گمرکات و سازمان املاک تملیکی وجود دارد، گواهی بر برخورد با قاچاق کالا است.

وی با طرح این پرسش که باید بررسی شود چگونه این میزان کالا به صورت قاچاق وارد کشور می شود و تا چه زمانی قرار است روند قاچاق را شاهد باشیم، گفت: قاچاق ضد اقتصاد ملی و خنجری از پشت بر تولید است.

رییس جمهور با تأکید بر شناخت دقیق و کارشناسی شده از علل و عوامل قاچاق و منابع حاصله از آن در کشور بیان داشت: موضوع قاچاق به صورت ته لنجی و کوله بری هر چه سریع تر سامان پیدا کند و با تبیین و مشخص کردن مقررات، تعیین شود چه کالا هایی ممنوعه و غیرمجاز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زمینه ساز تسهیل تجارت باشد

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زمینه ساز تسهیل تجارت باشد