مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-16سياسي

تعقیب عاملان جنایت بندر بیروت در دستور کار قرار دارد


دو جنبش حزب الله و امل با صدور بیانیه مطبوعاتی اعلام کردند که همچنان تعقیب عوامل داخلی و خارجی فتنه و عاملان انفجار بندر بیروت را در دستور کار خود دنبال می کنند.

- به نقل از العهد، مقامات جنبش امل و حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای مشترک اعلام کردند: نقطه ورود واقعی برای عدالت و کشف حقیقت، تعهد قضات به بندهای قانون اساسی کشور است.

جنبش امل و حزب الله در این بیانیه تاکید کردند: تحقق عدالت و آگاهی از حقیقت انفجار بندر بیروت و حفظ خون شهدا و حقوق مجروحان و آسیب دیدگان در این جنایت ضد انسانی مانند تمام جرایمی که به مقامات قضایی ارجاع می شود، تعهد قضات نسبت به پایبند بودن به قواعد قانون اساسی و قانون است، تعهدی که باید به دور از اقدامات گزینشی و دلخواهی با تقویت قوه قضاییه و فاصله گرفتن از سرمایه گذاری سیاسی ارزان قیمت در خدمت دستور کارهای مشکوک داخلی یا خارجی یا رسیدن به اهداف انتخاباتی ارزان قیمت به اجرا درآید.

در بخشی دیگر از این بیانیه نوشته شده است: امل و حزب الله همانگونه که همواره تعهد خود را برای دانستن حقیقت در مورد انفجار بندر بیروت و کشف عوامل دخیل در این ماجرا و فتنه افکنی در الطیونه حفظ کرده اند، تاکید دارند که در مورد تحقق حقوق شهدا کوتاه نخواهند آمد و همچنان تعقیب عاملان این جنایات را پیگیری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب عاملان جنایت بندر بیروت در دستور کار قرار دارد

تعقیب عاملان جنایت بندر بیروت در دستور کار قرار دارد