مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 17:402021-12-16اقتصادي

دستور رییسی برای حل مشکلات کوله بران و ملوانان تله لنجی


رییسی با تأکید بر شناخت دقیق و کارشناسی شده از علل و عوامل قاچاق و منابع حاصله از آن در کشور بیان داشت: موضوع قاچاق به صورت ته لنجی و کوله بری هر چه سریع تر سامان پیدا کند و با تبیین و مشخص کردن مقررات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا در کشور، گفت: نیازمند یک بازنگاهی نسبت به روند مبارزه با قاچاق کالا در کشور هستیم.

سید ابراهیم رییسی روز پنج شنبه در اولین جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دولت سیزدهم ضمن تشکر از دستگاه هایی که در امر مبارزه با قاچاق فعالیت می کنند، گفت: میزان کالایی که در انبارها، بنادر، گمرکات و سازمان املاک تملیکی وجود دارد، گواهی بر برخورد با قاچاق کالا است.

رییس جمهور با طرح این پرسش که باید بررسی شود چگونه این میزان کالا به صورت قاچاق وارد کشور می شود و تا چه زمانی قرار است روند قاچاق را شاهد باشیم، گفت: قاچاق ضد اقتصاد ملی و خنجری از پشت بر تولید است.

رییسی با تأکید بر شناخت دقیق و کارشناسی شده از علل و عوامل قاچاق و منابع حاصله از آن در کشور بیان داشت: موضوع قاچاق به صورت ته لنجی و کوله بری هر چه سریع تر سامان پیدا کند و با تبیین و مشخص کردن مقررات، تعیین شود چه کالاهایی ممنوعه و غیرمجاز است و چه کالاهایی می تواند به صورت مجاز وارد کشور شود و تعیین گردد چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی برای حل مشکلات کوله بران و ملوانان تله لنجی

دستور رییسی برای حل مشکلات کوله بران و ملوانان تله لنجی