مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 17:452021-12-16فرهنگي

تجلیل از 2 گروه نمایشی برتر جشنواره تئاتر مشگین شهر


ششمین جشنواره تئاتر مشگین شهر با معرفی و تجلیل از 2 گروه نمایشی برتر به کار خود پایان داد.

- در آیین اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر با قدردانی از حضور 5 گروه نمایشی در این رویداد، از 2 اثر برتر تجلیل تا به عنوان نمایش منتخب مشگین شهر به جشنواره استانی راه پیدا کنند.

در این مراسم که در تالار اندیشه مشگین شهر برگزار شد در کنار تجلیل از پیشکسوت عرصه تئاتر و نمایش جلال محمدلو در مشگین شهر، از 2 گروه نمایش اندیشه ابری دل تنگ و کلاه آهنی به عنوان آثار منتخب تجلیل شده و حضور آنها در جشنواره استانی مسجل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم با قدردانی از حضور گرم هنرمندان رشته تئاتر اظهار کرد: بعد از 19 سال جشنواره تئاتر مشگین شهر دوباره احیا شده تا هنرمندان در این محفل ارزشمند گرد هم آیند.

عبدالله بحرالعلومی تصریح کرد: این رویداد هنری زمینه انگیزه بخشی مضاعف را برای فعالان رشته تئاتر و نمایش به وجود می آورد تا برای سال های آینده آثار قوی و ارزشمندی را تولید و به روی صحنه ببرند.

وی گفت: امسال چهارمین رویداد تئاتر را در حال برگزاری داریم که در شهرستان های مغان، خلخال و جشنواره استانی تئاتر از نقش آفرینان این عرصه تجلیل شده و قطعا در سال های آینده این جشنواره ها با گستردگی بیشتر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 2 گروه نمایشی برتر جشنواره تئاتر مشگین شهر

تجلیل از 2 گروه نمایشی برتر جشنواره تئاتر مشگین شهر