مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 18:052021-12-16سياسي

اختیارات شوراها بی نهایت نیست


معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه نکته اصلی در شوراها این است که به وظایف خود اشراف داشته باشند، گفت: شوراهای شهر و روستا باید وظایف خود را بدانند و این گونه نیست که این شوراها اختیارات بی نهایت داشته باشند.

- دکتر محسن بهشتی، معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: همایش تخصصی خوبی برای شوراهای شهر و روستاهای استان برگزار شد تا با توجه به جایگاه شوراها و نقش ویژه ای که دارند با اشراف قانونی به وظایف خود بپردازند.

وی ادامه داد: در استانداری در حوزه معاونت عمرانی یک اداره کل روستایی و شوراها وجود دارد که بخش عمده ای از فعالیت شوراهای روستا با این اداره کل است.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی، ارسال ابلاغیه هایی از سازمان ها، شهرداری ها و دهیاری ها به فرمانداری ها و دهیاری ها، فعالیت درزمینهٔ حسابرسی شهری و دهیاری ها از جمله فعالیت های اداره کل دفتر شهری امور شوراها است که اگر این دانش افزایی انجام شود وظایف همگان مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه نکته اصلی در شوراها این است که به وظایف خود اشراف داشته باشند، گفت: شوراهای شهر و روستا باید وظایف خود را بدانند و این گونه نیست که این شوراها اختیارات بی نهایت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات شوراها بی نهایت نیست

اختیارات شوراها بی نهایت نیست