مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 18:102021-12-16سياسي

مسئولان برای طرح جامع گلزار شهدا و ایجاد زائرسرا در کرمان پای کار بیایند


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مسئولان کرمان برای طرح جامع گلزار شهدا، ایجاد زائرسرا و راهیان نور مکتب حاج قاسم به صورت جدی پای کار بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی عصر امروز در حاشیه افتتاح طرح های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 224 پروژه در جیرفت با هزینه کرد بیش از 12 میلیارد تومان از جمله 37 پروژه احداث مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد، 40 پروژه احداث و تکمیل مسکن نیازمندان توسط مردمی توزیع شده که برگزار می شود در شهر کرمان در  گلزار شهدا بیش از 30 برنامه، پنج برنامه ملی در مصلای کرمان و 17 روز برنامه ها در بیت الزهراء به صورت مردمی برگزار می شود.

وی با اشاره به موضوع مطرح شده در بحث هزینه های مراسم سالگرد عنوان کرد: نگاه بنگاه ها و صنایع اقتصادی مثبت است و درخواستی از سوی استاندار شده به بنگاه های اقتصادی استان برای کمک به برنامه ها و ما اعلام می کنیم امسال به جهت مردمی کردن کار نیازی به هزینه ها نداریم و نیازهای برنامه ها توسط سپاه و بسیج، امام جمعه، موکب های مردمی و بچه های جنگ برنامه ریزی شده و هر کدام بخشی را تقبل کردند.

معروفی با تأکید بر اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است، گفت: برای هفته مقاومت از 10 تا 16 پیش بینی حضور روزانه 15 تا 20 هزار نفر زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای طرح جامع گلزار شهدا و ایجاد زائرسرا در کرمان پای کار بیایند

مسئولان برای طرح جامع گلزار شهدا و ایجاد زائرسرا در کرمان پای کار بیایند