مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 18:552021-12-16سياسي

شهید کشوری دغدغه ولایت و انقلاب داشت/ شهید دارای روحیه بسیار شادی بودند


شهید کشوری دغدغه ولایت و انقلاب داشت و اکنون در ادامه راه این شهید هم همه ما باید دغدغه انقلاب و اسلام و ولایت داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، شیرین سیلاخوری در حاشیه برگزاری یادواره امیران، سرداران و 150 شهید شهرستان سیمرغ با محوریت سردار سرلشگر خلبان شهید احمد کشوری در مصلای سیمرغ با اشاره به ازدواج خود با شهید احمد کشوری اظهار کرد: در سال 55 ازدواج کردیم که ثمره این ازدواج دو فرزند به نام های مریم و علی است که مریم در زمان شهادت پدرشان سه ساله و علی سه ماهه بودند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف شهید کشوری اسلام و انقلاب بود؛ گفت: شهید کشوری دارای روحیه بسیار شادی بودند و برای انقلاب و اسلام و و فامیل بود و همچنین در محیط کاری بر روی اعتقادات نیروهای هوانیروز کار می کردند و تاکید داشتند.

سیلاخوری با بیان اینکه تمام هدف شهید کشوری خدا و شناخت اطراف و شناخت واقعی از اسلام ناب محمدی بود؛ تصریح کرد: امروز ولایت فقیه برکت انقلاب و اسلام است که باید همه ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

همسر خلبان شهید احمد کشوری افزود: امروز وظیفه ما حفظ نظام و ولایت فقیه است و باید در حفظ این برکت انقلاب و نظام و اسلام که بی مانند است و در در هیچ کجای دنیا چنین نعمتی وجود ندارد؛ تلاش بیشتری انجام داده و قدردان ولایت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید کشوری دغدغه ولایت و انقلاب داشت/ شهید دارای روحیه بسیار شادی بودند

شهید کشوری دغدغه ولایت و انقلاب داشت/ شهید دارای روحیه بسیار شادی بودند