مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-16سياسي

با هیچ کس تعارف نداریم، حتی شهردار/ اعضای شورای ششم سهم خواه نیستند


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ما با کسی تعارف نداریم، گفت: ما چک سفید به کسی نداده ایم ولی با توجه به ظرفیت فیروزفر احتمال می دهیم که تا پایان شورا فعالیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در جمع خبرنگاران درباره انتخاب شهردار زنجان اظهار کرد: ما تلاش کردیم که شهردار زنجان از فراخوان انتخاب شود، اما جمع بندی حاصل نشد و در نتیجه تصمیم بر این شد که شهردار از گزینه های خارج لیست انتخاب شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه مومن خودش را در بن بست قرار نمی ‎دهد، افزود:  ما خودمان را در بن بست قرار نمی دهیم و سعی کردیم با ابتکار عمل، فردی لایق را برای این سمت انتخاب کنیم که در همین راستا با معرفی دوستان و هم به تشخیص خودمان از بین 6 گزینه با چند نفر صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که علیرضا فیروز فر با این شورا همراه تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از بین 6 نفر آقایان فیروز فر، سعید امیدی و حمید ارجمند فر هم از گزینه های شهرداری بودند، اضافه کرد: با توجه به اینکه سه نفر دیگر سمت دارند اسامی آنها را اعلام نمی کنم.

مرادلو در پاسخ به سوالی که چرا از همان ابتدا فیروز فر به عنوان شهردار انتخاب نشد، گفت: فراخوان یک فرصت برای افرادی بود که آن توانایی را در خود می دیدند که شهردار زنجان شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هیچ کس تعارف نداریم، حتی شهردار/ اعضای شورای ششم سهم خواه نیستند

با هیچ کس تعارف نداریم، حتی شهردار/ اعضای شورای ششم سهم خواه نیستند