مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-17اقتصادي

پالایشگاه سازی ایران روی ریل توسعه


باتوجه به ظرفیت های بالای ایران در حوزه صنعت نفت، توجه به ساخت پالایشگاه اهمیت ویژه ای دارد؛ موضوعی که در دولت قبل آنطور که باید به آن توجه نشد اما به نظر می رسد که نگاه دولت فعلی بر توسعه پالایشگاه سازی و توجه ویژه به این بخش استوار شده و از این به بعد .

- باتوجه به ظرفیت های بالای ایران در حوزه صنعت نفت، توجه به ساخت پالایشگاه اهمیت ویژه ای دارد؛ موضوعی که در دولت قبل آنطور که باید به آن توجه نشد اما به نظر می رسد که نگاه دولت فعلی بر توسعه پالایشگاه سازی و توجه ویژه به این بخش استوار شده و از این به بعد می توان شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تکمیل طرح های توسعه ای پالایشگاه های اصفهان و آبادان، ساخت یک پالایشگاه جدید 300 هزار بشکه ای و توسعه صنعت انتقال و ذخیره سازی فرآورده از جمله برنامه های دولت جدید بود؛ بدین ترتیب از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی برای افزایش 10 درصدی ظرفیت انتقال کشور از طریق حمل زمینی انجام شده و تکمیل طرح های توسعه ای پالایشگاه های اصفهان و آبادان در اولویت برنامه های صنعت پالایش و پخش قرار گرفته است.

همچنین افزایش خطوط لوله انتقال نفت و فرآورده از دیگر برنامه های پیش روی این صنعت بوده، همچنین به موازات افزایش خطوط و ظرفیت ذخیره سازی در انبارها و مخازن، ساخت یک پالایشگاه جدید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه سازی ایران روی ریل توسعه

پالایشگاه سازی ایران روی ریل توسعه