مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-17سياسي

واکنش به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل/ ایران 17 هزار قربانی تروریسم دارد


دبیر ستاد حقوق بشر ، در واکنش به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل علیه ایران، گفت: قطعنامه صادره مبتنی بر واقعیات نیست بلکه مبتنی بر انگیزه های کاملا سیاسی است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی، در خصوص صدور قطعنامه اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: حقوق بشر یک پدیده بسیار مقدسی به ویژه برای کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، در اصول اسلامی موضوع حق الناس، حق مردم یا ملت را داریم.

معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حقوق ملت به خوبی تبیین شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران مدافع حقوق مردم و مدافع حقوق بشر نه تنها در داخل کشور بلکه برای آحاد مردم در سراسر دنیا است.

وی با اشاره به تلاش برخی کشورهای غربی برای معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مخالف حقوق بشر، گفت: این موضوع هیچ مبنایی ندارد و کاملاً به دور از واقعیت است.

متأسفانه در حال حاضر حقوق بشر سیاسی شده و به عنوان ابزاری جهت حصول به اهداف سیاست خارجی کشورها استفاده می شود.

غریب آبادی ادامه داد: برخی کشورها هستند که رنگ و بویی از دموکراسی و برگزاری انتخابات نبرده اند؛ اما از آنجا که شریک همین کشورهای غربی به ظاهر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل/ ایران 17 هزار قربانی تروریسم دارد

واکنش به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل/ ایران 17 هزار قربانی تروریسم دارد