مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-17اقتصادي

بندر چابهار اولین بندر حمل یکسره کشور/ توجه دولت به افزایش صادرات


بندر چابهار اولین بندر حمل یکسره کشور که با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و در چند سال آینده به یکی از بنادر مهم جهانی تبدیل خواهد شد.

- به نقل از پایگاه خبری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، محسن رضایی در بازدید از بندر شهید بهشتی چابهار با بیان اینکه بندر اقیانوسی چابهار راه ارتباط با اقیانوس هند و جمعیت عظیمی از جهان است، اظهار داشت: این بندر اولین بندر حمل یک سره کشور محسوب می شود و با سرعت خوبی در حال توسعه است.

وی با اشاره به تجهیزات پیشرفته بندر چابهار اظهار امیدواری کرد با دسترسی سایر بنادر نیز به چنین تجهیزاتی، از توقف کشتی ها در اسکله و رسوب کالاها جلوگیری شده و حمل و نقل کالا با سرعت بیشتری انجام شود.

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: خط مقدم تولید و اشتغال، صادرات است و به همین دلیل در دولت به بنادر، حمل و نقل، ترانزیت، مسائل گمرکی و سایر مواردی که می تواند به افزایش صادرات در کشور کمک کند توجه کرده ایم.

رضایی با ابراز رضایت از توسعه قابل توجه در بندر چابهار، افزود: در چند سال آینده بندر شهید بهشتی به یکی از بنادر مهم جهانی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به نیاز بنادر به تجهیزات هوشمندسازی ادامه داد: هرچه بنادر ما پیشرفته تر باشد هزینه کالاها و تورم ناشی از حمل و نقل کمتر شده و کالا با قیمت مناسب به مصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر چابهار اولین بندر حمل یکسره کشور/ توجه دولت به افزایش صادرات

بندر چابهار اولین بندر حمل یکسره کشور/ توجه دولت به افزایش صادرات