مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-17سياسي

اثربخشی در فعالیت های پژوهشی مورد توجه قرار گیرد


رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم خواستار توجه به رویکرد اثر بخشی در فعالیت های پژوهشی شد و گفت: پژوهشی پذیرفته است که مسأله شناسایی و حل آن را مورد توجه قرار دهد.

- ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی در مراسم اختتامیه نکوداشت هفته پژوهش و هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که با حضور رییس و معاونان این دفتر و فعالان عرصه پژوهش برگزار شد، اظهار داشت: پیشنهاد این است برخی پژوهش ها در موضوع بیانیه گام دوم انقلاب که بعد علمی تحقیقاتی و نظری دارد با جدیت دنبال شود.

وی بیان کرد: همچنین انتظار است توجه به پژوهش های میدانی و کاربردی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مورد توجه قرار گرفته و با توجه به سیاست حله مساله در برنامه های پژوهشی دفتر تغییر رویکرد حاصل شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های پژوهشی صورت گرفته در دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این حجم بزرگ آثار علمی و کیفی افتخار است و باید بیش از از گذشته روی پژوهش های میدانی در جهت حل مشکلات و معضلات جامعه از جمله آسیب های اجتماعی و یا دین داری کار شود.

وی، همچنین خواستار توجه به محوری های بیانیه گام دوم انقلاب در پژوهش ها شد و افزود: از جمله موضوع های اولویت دار در این زمینه شامل مساله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثربخشی در فعالیت های پژوهشی مورد توجه قرار گیرد

اثربخشی در فعالیت های پژوهشی مورد توجه قرار گیرد