مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-17سياسي

اجرای 200 هکتار نهال کاری با هزینه خیرین در قم


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: تشکل های مردمی استان در ادامه سلسله برنامه های پویش نهال کاری مردمی، با هزینه خیرین انجمن نذر طبیعت در 200 هکتار از مراتع حوزه آبخیز محمودآباد به کاشت نهال پرداختند.

- محمد شعاعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: روز گذشته پنج شنبه 25 آذرماه در راستای احیا و غنی سازی رویش گاه ها و مراتع در کنار فعالان انجمن نذر طبیعت و برخی از گروه های مردم نهاد نهال کاری با نوع بادامچه کوهی را در منطقه چنارقاضی حوزه آبخیز محمودآباد دنبال کردیم.

وی با بیان اینکه این عملیات نهال کاری در مساحتی بیش از 200 هکتار انجام شده است، عنوان کرد: تهیه نهال و چاله برداری توسط خیرین انجمن نذر طبیعت و کاشت نهال با مشارکت بهره برداران و مردم انجام شده است و نظارت و نگهداری بر عهده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خواهد بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: سیاست های دولت در سال های گذشته استفاده از اعتبارات دولتی بوده است اما بدون همراهی مردم پروژه ها به موفقیت نمی رسد به همین علت با همکاری مؤسسات کار خود را شروع کردیم تا 520 هکتار با محوریت بذرکاری در هفته گذشته انجام شده است.

وی اضافه کرد: هدف اصلی و نهایی این طرح افزایش تاج پوشش جنگلی در منطقه است که از طریق عملیات غنی سازی جنگل با نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 هکتار نهال کاری با هزینه خیرین در قم

اجرای 200 هکتار نهال کاری با هزینه خیرین در قم