مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-17سياسي

نماز باران و شبهه پراکنی مغرضانه


به دنبال برگزاری نماز باران در شهرکرد، عده ای معلوم الحال برای تخریب این عمل اعتقادی فعال شده و به دنبال شبهه پراکنی در این خصوص هستند.

- آنچه در این ماه ها مغفول مانده بود توجه به ظرفیت دعا و استعانت از پروردگار بود؛ مردم اصفهان برای اولین بار در این مسئله پیش قدم شدند و برای حل این مشکل دست به دعا برداشتند؛ و اکنون نوبت مردم چهارمحال و بختیاری است که بارش رحمت را از خداوند طلب کنند.

آنهایی که به دنبال به حاشیه بردن اعترضات آبی مردم بودند امروز به دنبال شبهه پراکنی در خصوص نماز باران هستند اما همانطور که برخی از جریانک های معلوم الحال قصد داشتند گلایه های آبی مردم را به حاشیه ببرند و از آبِ گل آلودِ مشکلِ مردم و کشاورزان ماهی خود را بگیرند اکنون تصمیم دارند همان سناریوی نخ نما شده را برای نماز باران تکرار کنند.

امروز مردم شهرکرد تصمیم گرفتند نماز باران اقامه کنند و عده ای در فضای مجازی با شبهه پراکنی دنبال به حاشیه بردن این حرکت عبادی و اعتقادی هستند؛ بهانه اصلی برای این حاشیه سازی ها تقارن برگزاری نماز با پیش بینی هواشناسی برای بارش های گسترده در روزهای آتی است، در زیر چند نکته در این خصوص را با هم مرور می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز باران و شبهه پراکنی مغرضانه

نماز باران و شبهه پراکنی مغرضانه