مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-17اقتصادي

جشنواره ای از جنس گل نرگس/ کام تشنه تولید کنندگان نرگس از کم توجهی ها


جشنواره تولید کنندگان گل نرگس در حالی برگزار شد که تولید کنندگان به خواسته واقعی خویش که همان دسترسی به بازار هدف بوده و نرسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، استان مازندران را به دلیل وجود مواهب طبیعی و جاذبه های تاریخی یکی از قطب های مهم گردشگری در سطح کشور است که برگزاری جشنواره ها  می تواند نقش به سزایی در جهت معرفی بیشتر این جاذبه ها داشته باشد و همه باید برای رسیدن به این اهداف تلاش کنیم.

کشاورزان با تلاش خودشان به آنچه دارند رسیدند، مسؤولان باید در جهت رشد و بالندگی این ظرفیت ها تلاش بیشتری کنند و بیش از پیش گام بردارند.

 غلام رضا سعیدی مدیر جهاد کشاورزی جویبار با اشاره به برپایی جشنواره گل نرگس در شهرستان جویبار با بیان اینکه شهرت شهرستان جویبار در بخش کشاورزی است،گفت: 500 هکتار از اراضی این شهرستان در بخش کشت های اساسی و محصولات کشاورزی اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان جویبار نگین استان مازندران و کشور در زمینه کشت محصولات کشاورزی به شمار می رود و ظرفیت بالایی دارد.

  مدیر جهاد کشاورزی جویبار با بیان اینکه شرایط پرورش گل نرگس بدلیل وجود 18 کیلومتر اراضی نوار ساحلی و زمین های کم بازده با خاک های سبک در این شهرستان مهیا است، اضافه کرد: این شهرستان  رتبه نخست را در سطح استان مازندران و رتبه سوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ای از جنس گل نرگس/ کام تشنه تولید کنندگان نرگس از کم توجهی ها

جشنواره ای از جنس گل نرگس/ کام تشنه تولید کنندگان نرگس از کم توجهی ها