مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-17اقتصادي

واکنش معاون اقتصادی رییس جمهور به نوسان قیمت ارز؛ ثبات ارزش پول ملی خواهیم داشت


در بحث فولاد، پتروشیمی، پالایشگاه ها و نفت می توانستیم صنایع پایین دستی خوبی داشته باشیم اما متاسفانه تا به حال همه را خام فروشی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور دیروز پنجشنبه با استقبال حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالرحیم کُردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، معاونان استاندار، فرمانداران و جمعی از مدیران، نخبگان و معتمدان وارد شهرستان چابهار شد.

معاون اقتصادی رییس جمهور با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت اقتصادی ایران نگران هستند گفت: یکی از خرمشهرهایی که در آینده آزاد خواهد شد، پیروزی ما در تکمیل پروژه های اقتصادی نیمه تمام طی دو تا سه سال آینده است.

به نقل از ایرنا؛ محسن رضایی پنجشنبه شب در نشست کارگروه اقتصادی استان سیستان و بلوچستان که با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد در محل فرمانداری چابهار برگزار شد افزود: مساله مهم این است که این منطقه آینده بسیار درخشانی دارد، شاید یکی از درخشان ترین مناطق آینده ایران چابهار باشد، هم به دلیل پروژه ها و هم به دلیل نقشی که این منطقه در آینده اقتصاد ملی ایران ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: روز به روز اهمیت، ارزش و اعتبار این منطقه در ایران افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون اقتصادی رییس جمهور به نوسان قیمت ارز؛ ثبات ارزش پول ملی خواهیم داشت

واکنش معاون اقتصادی رییس جمهور به نوسان قیمت ارز؛ ثبات ارزش پول ملی خواهیم داشت