مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-17سياسي

برافراشتن پرچم عزای فاطمی در شیراز


همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پرچم های عزای مزین به نام دختر گرامی پیامبر اسلام (ص) بر فراز آسمان شیراز سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی به اهتزاز درآمد و شهر رنگ و بوی دهه فاطمیه به خود گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، این پرچم ها برای ادای احترام به ایام فاطمیه در مقابل حرم مطهر حضرت سیدعلاالدین حسین (ع)، دروازه قرآن، پل امام حسن مجتبی (ع)، بوستان سایه و بوستان کوی وحدت اقدام به اهتزاز درآمده است.

در آیین اهتزاز پرچم های سوگواری فاطمی، تولیت آستان مقدس سیدعلاالدین حسین (ع) و شهردار شیراز حضور داشتند.

  مسجد نصیرالملک میزبان سوگواره فاطمیه  مدیر مسجد تاریخی موقوفه نصیرالملک شیراز اعلام کرد که مراسم های سوگواری دهه اول و دوم فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مسجد برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی خوشرنگ با اعلام ویژه برنامه های سوگواری و عزاداری دهه فاطمیه در مسجد نصیرالملک شیراز گفت: این مراسم ها از روز جمعه 26 آذر ماه در قالب سوگواره دهه فاطمیه اول و 13 دی ماه سوگواره دهه فاطمیه دوم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مدیر مسجد نصرالملک شیراز افزود: سخنرانی و مداحی با حضور علمای برجسته و مداحان کشوری از جمله برنامه های این دو سوگواره خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برافراشتن پرچم عزای فاطمی در شیراز

برافراشتن پرچم عزای فاطمی در شیراز