مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-17سياسي

مردم اردبیل در استقبال از فرزند غربت کشیده وطن سنگ تمام گذاشتند


مراسم استقبال از پیکر شهید علی میرعلیزاده در حالی در فرودگاه اردبیل برگزار شد که مردم شهیدپرور این استان بعد از گذشت 39 سال وفاداری خود را به این شهید والامقام اثبات کردند.

- اردبیل-مراسم استقبال از پیکر شهید علی میرعلیزاده در حالی در فرودگاه اردبیل برگزار شد که مردم شهیدپرور این استان بعد از گذشت 39 سال وفاداری خود را به خوبی به این شهید والامقام ثابت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حضور آحاد مختلف مردم، مسئولان نظامی، انتظامی و خانواده های شهدا در مراسم صبح امروز استقبال از پیکر پاک شهید دفاع مقدس، شهید علی میرعلیزاده بار دیگر وفاداری مردم متدین و شهیدپرور استان اردبیل را به اثبات رساند تا پیکر مطهر این شهید والامقام پس از 39 سال تحمل غربت سرانجام به آغوش مردم وفادار خود بازگردد.

مسئول جست وجو و تفحص شهدای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان پیش از ظهر جمعه در مراسم استقبال از پیکر شهید میرعلیزاده اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس و جنگندگی های سربازان وطن همواره همچون نگینی در دفتر تاریخ انقلابی این مملکت خواهد درخشید اگر چه این دفتر پربرگ با اشک مادران و همسران شهدا نیز مزین شده باشد.

وی با تاکید بر حفظ حریم ملی و ایستادگی در برابر ظلم و ستیز دشمن، افزود: ما نباید این تصور را داشته باشیم که راه شهدای دفاع مقدس و جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اردبیل در استقبال از فرزند غربت کشیده وطن سنگ تمام گذاشتند

مردم اردبیل در استقبال از فرزند غربت کشیده وطن سنگ تمام گذاشتند