مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-17سياسي

قول مساعد رییس برنامه و بودجه برای استمهال وام کشاورزان و دامداران ایلامی


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد رییس برنامه و بودجه کشور برای استمهال وام کشاورزان و دامداران ایلامی خبر داد.

- ایسنا/ایلام نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد رییس برنامه و بودجه کشور برای استمهال وام کشاورزان و دامداران ایلامی خبر داد.

علی اکبر بسطامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه علنی چهارشنبه 24 آذرماه در خصوص استمهال وام های کشاورزی و دامداری در استان ایلام با دکتر میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بحث و مقرر شد: فروزان مهر معاون توسعه مدیریت، امور مجلس و استان ها سازمان برنامه و بودجه کشور با فوریت این موضوع را پیگیری و با نظر مساعد اقدام لازم انجام شود.

وی گفت: کشاورزان و دامداران استان ایلام طی دو سال گذشته به دلیل خشکسالی با افت تولید محصولات خود مواجه شدند و بسیاری از کشاورزان هم دچار خسارت های زیادی شدند و در شرایط فعلی کشاورزان و دامداران، امکان و توانایی بازپرداخت وام ها را ندارند، بنابراین استمهال وام های کشاورزان و دامداران ضروری است.

استان ایلام دارای 350 هزار هکتار اراضی کشاورزی است که به دلیل اینکه بیشتر این اراضی دیم است، نبود بارش و خشکسالی ضربات سختی طی دو سال اخیر بر پیکره کشاورزی استان وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد رییس برنامه و بودجه برای استمهال وام کشاورزان و دامداران ایلامی

قول مساعد رییس برنامه و بودجه برای استمهال وام کشاورزان و دامداران ایلامی