مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-17سياسي

علت حذف ردیف بودجه ای 4 پروژه عمرانی ملایر


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در خصوص خبر حذف ردیف اعتبار ملی چهار ‏پروژه عمرانی شهر ملایر در لایحه بودجه 1401، توضیح داد: سیاست های دولت سیزدهم و رییس ‏جمهور در لایحه بودجه 1401 این است که ردیف های ملی را به حداقل برساند و اعتبارات را ‏استانی .

- ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در خصوص خبر حذف ردیف اعتبار ملی چهار ‏پروژه عمرانی شهر ملایر در لایحه بودجه 1401، توضیح داد: سیاست های دولت سیزدهم و رییس ‏جمهور در لایحه بودجه 1401 این است که ردیف های ملی را به حداقل برساند و اعتبارات را ‏استانی کند و عملا هیچ پروژه ای تعطیل نمی شود.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حجت الاسلام احد آزادی خواه با تاکید بر اینکه محل اعتبار این پروژه ها ملی- استانی است و اعتبارات در استان ها توزیع می شود، به حذف اعتبار ملی پروژه چهار خطه ملایر- آورزمان- نهاوند از قبل اشاره کرد و افزود: قبلا ردیف اعتباری این پروژه حذف شده بود و سال گذشته هم اعتبار ملی نداشت، اما همچنان اعتبار ملی- استانی دارد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی حدود 98 درصدی پروژه آبرسانی آب شرب از سد کلان به ملایر و اتمام این پروژه، گفت: تنها حدود دو تا سه درصد این پروژه باقی مانده و نیازی به اعتبار ملی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حذف ردیف بودجه ای 4 پروژه عمرانی ملایر

علت حذف ردیف بودجه ای 4 پروژه عمرانی ملایر