مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-17سياسي

دشمن به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی/ جهاد تبیینی اهمیت دارد


امام جمعه مهدی شهر با اشاره به ایام فاطمیه، گفت: ضمن اینکه باید تمام ارزش های فاطمی بیان و مراقب تفرقه هم بود چرا که دشمنان به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی هستند.

- ، حجت الاسلام محمد بارانی در آخرین خطبه های نمازجمعه پاییز 1400 مهدی شهر به میزبانی مصلای این شهر با اشاره به اینکه دشمنان در ایام شهادت حضرت زهرا (س) با تحریک جریان شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی می خواهد تفرقه اندازی کند و باید مراقب بود تا در این ایام تفرقه دشمنان موفق نشود، بیان کرد: دو جریان می خواهند بین شیعه و سنی وحدتی نباشد لذا ضمن اینکه باید تمام ارزش های فاطمی بیان شود، مراقب تفرقه هم بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) درباره حضرت زهرا (س) می فرمایند اگر ایشان مرد بود، پیغمبر می شد این یعنی یک رهبر به تمام معنی لذا جهاد بزرگ حضرت زهرا (س) در زندگی خودشان درس بسیار بزرگی برای ما دارد، ابراز کرد: یکی از بزرگترین درس های زندگی این بانوی بزرگ اسلام جهاد در راه خدا است.

اهمیت جهاد تبیینی امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه جهاد به پنج دسته شامل فکری، علمی، تبیینی، تبلیغی و مالکی تقسیم می شود که مهمترین آن در زندگی حضرت زهرا (س) جهاد تبیینی است، بیان کرد: همانطور که در زیارت عاشورا می خوانیم وَلَعَنَ اللهُ اُمَّهً دَفَعَتْکُمْ عَنْ مَقامِکُمْ و … دشمنان ترور شاخص ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی/ جهاد تبیینی اهمیت دارد

دشمن به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی/ جهاد تبیینی اهمیت دارد