مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-17اجتماعي

ادامه بارندگی ها از امروز تا یکشنبه 28 آذر در استان ایلام


رییس گروه پیش بینی اداره هواشناسی ایلام گفت: از اواسط امروز بارندگی های ناشی از ورود سامانه بارشی در استان شروع شده و پیش بینی می شود این بارش ها تا روز یکشنبه در استان ادامه داشته باشند.

- مجتبی میهن پرست رییس گروه پیش بینی اداره هواشناسی ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از اواسط امروز بارندگی های ناشی از ورود سامانه بارشی در استان شروع شده و پیش بینی می شود این بارش ها تا روز یکشنبه در استان ادامه داشته باشند.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه مجدداً یک موج بارشی دیگر وارد استان خواهد شد که اطلاعات تکمیلی آن طی روزهای آینده به اطلاع هم استانی های عزیز ایلامی خواهد رسید.

رییس گروه پیش بینی اداره هواشناسی ایلام گفت: اوج بارش ها در روز شنبه و برای مناطق جنوب و جنوب شرق استان ایلام که شامل شهرستان های آبدانان، دره شهر و دهلران می شود این سامانه پرقدرت خواهد بود که در همین راستا ما هشدار نارنجی مدیریت بحران را هم صادر کرده ایم.

وی ادامه داد: در مناطقی از شرق و جنوب دهلران و همچنین مناطقی از شهرستان های ملکشاهی و بدره و همچنین مناطقی از شهرستان های دهلران، آبدانان و دره شهر که به استان های خوزستان و لرستان نزدیک تر هستند، بارش های این سامانه پرقدرت خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارندگی ها از امروز تا یکشنبه 28 آذر در استان ایلام

ادامه بارندگی ها از امروز تا یکشنبه 28 آذر در استان ایلام