مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-17سياسي

علم الهدی: برخی از اهالی مطبوعات را محاکمه کنید


اگر کسی در مقابل جهاد تبیین یک روزنامه یا فضای مجازی قرار گیرد و با جهادگران تبیین مقابله کند؛ دشمن و عامل نفوذی دشمن است و دستگاه ها باید او را تعقیب کنند.

- امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه دشمن می خواهد سفره انقلاب را از زیر پای مردم جمع کند تاکید کرد: برادر من! شما که دست به کار جریان فضای مجازی هستید و می توانی قلم داشته باشی؛ بر تو واجب شرعی است که آرام نگیری.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهدمقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه اول در موضوع تقوای عملی در ارتباطات است؛ در این زمینه ابعاد مختلف ارتباطات و رفتار با دیگران و اجرای تقوای عملی مورد بحث قرار گرفت و آخرین بحث در رابطه با اجرای تقوای عملی در ارتباط با دشمنان و رفتار با دشمنان بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آخرین سخن بحث ما در تقوای عملی در ارتباطات، رفتار با کفار و دشمنان با خدا است؛ کفار بر دو قسم هستند؛ قسمی از کفار، معاند و دشمن هستند و بنای عداوت با اسلام و اولیای خدا و اساس دین و مکتب و جامعه اسلامی را دارند و از عناد و عداوت دست بردار نیستند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: بخش دیگری از کفار، عناد و عداوت و دشمنی با ما و پیامبر و اسلام ندارند؛ دستور مکتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: برخی از اهالی مطبوعات را محاکمه کنید

علم الهدی: برخی از اهالی مطبوعات را محاکمه کنید