مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-17سياسي

دین باوری و اعتقاد به ایثار و شهادت مؤلفه قدرت در نظام اسلامی ایران است


دین باوری و اعتقاد به ایثار و شهادت مؤلفه قدرت در نظام اسلامی ایران است و دشمن تلاش دارد تا ما را از این مؤلفه ها دور و ارزش ها را در جامعه کمرنگ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، سیاوش مسلمی در یادواره امیران، سرداران و 150 شهید شهرستان سیمرغ با محوریت سردار سرلشکر پرافتخار و سرافراز انقلاب اسلامی خلبان شهید احمد کشوری در مصلای سیمرغ اظهار کرد: شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اولین شهید راه امامت را گرامی داشته و یاد و شهدای شهدای گرانقدر را گرامی می داریم که هر چه داریم از شهداست.

وی گفت: اگر نبود زحمات شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، و اگر در زندگی و وصایای شهدا جستجو کنیم متوجه نقش پدر و مادر شهدا را می یابیم که چنین فرزندانی برای انقلاب پرورش دادند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطر نشان کرد: انقلاب ما به واسطه خانواده هایی که فرزندانی در خور انقلاب تربیت کردند؛ این جایگاه را دارد و ما مدیون آنانیم و اکنون دشمن با تمام توان برای به زانو در آوردن انقلاب وارد عرصه شد و اگر انقلاب استمرار و تکامل یافت به واسطه خانواده های انقلابی و مذهبی است.

مسلمی گفت: امروز تمام تلاش دشمن برای تغییر سبک زندگی و جابه جا کردن هنجارهاست و جایگزین کردن ناهنجارها به جای هنجارهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین باوری و اعتقاد به ایثار و شهادت مؤلفه قدرت در نظام اسلامی ایران است

دین باوری و اعتقاد به ایثار و شهادت مؤلفه قدرت در نظام اسلامی ایران است